Lokalne Atrakcje / Stoki narciarskie

Spacer na szczyt Gubałówki
Dom jest na masywie Gubałówki na szczyt można dojść spacerem w ok. 1h do 1,5h. Jest tam dużo atrakcji, dla dzieci, koniki, tory saneczkowe, grill i wiele innych. Warto sie tam wybrać, bo trasa jest bardzo malownicza, skąd widać całą panoramę Tatr. Z domu drogą do góry na skrzyżowaniu w lewo i cały czas jak droga prowadzi.Jak się wieś kończy po ok. 30 minutach spaceru jest tylko jedno rozwidlenie na którym trzeba skręcić w prawo. Polecam również wszelkie trasy na przełaj, często są to wydeptane po śniegu ścieżki.W domu dostępne są rozrysowane polecane trasy.
Skrecąjac na końcu wsi w lewo dojdzie sie do górnej stacji na Harendzie, bardzo polecam ten spacer ze wzgledu na widoki.

W niedzielę polecam pokręcić się po okolicy zwłaszcza przed lub po mszy, ponieważ górale chodzą do kościoła w tradycyjnych ubraniach. Godziny mszy: 8:00,10:00 (główna msza),18:00 Jak dojść do kościoła: z domu prosto do góry do krzyżówki na skrzyżowaniu w prawo, iść ok. 10 min. jak droga prowadzi, z prawej strony widać wieżkościoła, to jest mały drewniany kościółek.

Góralskie koncerty na żywo

W piątek, sobotę i niedzielę wieczorem w karczmie obok odbywają sie góralskie koncerty na żywo. Jak dojść: wychodząc z domu kierować się drogą do góry ok. 3min. po prawej stronie drewniana karczma "U Zapotocznego".

Świeży Bundz, oscypki, mleko można kupić u sąsiadów: 660291385 żeby kupić mleko czy bundza trzeba dzień wcześniej zadzwonić.

Dodatkowo polecam Termy Podhalańskich: http://www.termyszaflary.com

Stoki narciarskie w okolicy:

"Ząb Potoczki" przed domem są 3 małe stoki narciarskie, polecam na rogrzewkę, dla dzieci i początkujących.Stoki są widoczne z okna. W okolicy są też wypożyczalnie nart i snowboardów, widoczne z okna.

"Suche" dla bardziej zaawansowanych narciarzy polecam wyciag we wsi obok, którą się mija dojeżdżając do domu. Tutaj jest mapka: http://domwzebie.blogspot.in/p/dojazd-i-adres.htmlWyciąg jest bardzo nowoczesny, a sam stok otrzymał certyfikat Miedzynarodowej Organizacji Narciarskiej FIS, to znaczy, że spełania  wymogi organizacji na tamtejszej trasie najważniejszych  światowych zawodów. To mówi samo za siebie o jakości stoku.

"Harenda" jest to prawdzimym wyzwaniem, równolegle jest stok dla poczatkujacych. Na dłuższej trasie trenuje polska kadra narodowa w narciarstwie. Górna stacja Harendy  tak jak dom w Zębie na masywie Gubalowki, można dojść pieszo z domu. Nie polecam jechać autem jak nie ma napedu na 4 kola, inaczej można sie zakopać. Dlatego warto zjechać w dół jak do Zakopianki i jechać w kierunku Zakopanego.